söndag 14 december 2008

Cirka 00. 30 gick sällskapet hem härifrån. Sarkkie som inte var sugen på att lägga sig drog med mig ut på en nattpromenad. Var ute i kanske 45 minuter, nu sitter jag här i köket tillsammans med en chai latte, en salami och brieost macka och Sara.

Dagen har gått snabbt, min hjärna har gått lite i förväg och tänkt denna lördag som söndag.
Vaknade ganska tidigt med tanke på när jag gick och la mig. Berättade ju i förra inlägget om att jag hört någon vara uppe, sen när jag gick upp så var det helt dött i huset. Kan nu bara meddela er som blev lite rädda för att spöken intagit Kyrko 45, att det var Sara som knallat upp för att gå ner och lägga sig i soffan. Så inga spöken här inte, vad jag vet...
Stan vid 11.30, köpte en tröja och så var vi och fikade på Safari. Blev det gamla vanliga, grillad ciabatta med pesto och kyckling, och en cola. Vid halv sex så blev det hockey med Sanne, Martin och några till. Dagen avslutades med Björnbröder, en filmkväll helt enkelt.

Nu efter lite snack ska jag bege mig mot sängen,

// emma h

Inga kommentarer: