söndag 14 december 2008

Har kollat idol finalen i repris, missade ju den i fredags. Måste säga att läspningen där i mitten när dom fyra killarna sjöng, inte var det hottaste. Fick sedan se en imitation av uppträdandet i soffan mitt emot mig. Det var Sarkkie som stod för underhållningen.

Snart är det lov, och julafton. Jag har inte inhandlat alla julklappar ännu. Paniken börjar komma känner jag. Kollade i min allmanacka, det står att jag är rätt körd om jag inte köpt alla julklappar nu. Men jag har bara en kvar så. Det jävligaste är att det kommer bli den svåraste också. Så har ni några tips, ge dom till mig. Vad vill Sara ha i jul?

Eftersom jag är väldigt seg på att lägga in bilderna jag fotat i fredags så kommer här en bild lånad av Sanne "Brolla" Broström.



// emma h

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att Sara har varit nästan snällast av alla dethär året, därför skulle hon göra sig förtjänt av en 2 veckor lång semester.