fredag 19 december 2008

Sist sa jag "aldrig mer". Idag blev det ännu en gång, och jag vet att även om jag säger "aldrig mer" en gång till så kommer jag snart ligga där igen. Det är nog den värsta smärta jag varit med om, kan i alla fall inte komma på något nu som gjort mer ont. Då kommer jag i och för sig inte ihåg när jag råkade skära mig rätt så djupt ner i fingret, när jag var liten och skulle skära ett hål i en plastbunke som skulle vara hem till min hoppande böna. Tur är nog det.
Kan i alla fall inte beskriva hur ont dagens besök gjorde. Porrengöring är ingenting för mesar, tro mig...


Lov idag. Efterlängtade lov.
Dagen avslutades med idål. Skitroligt!!! Haha, det började med en lapp som flög baklänges, var jag den enda som såg den fluppen?
Måste säga att sista killen som sjöng verkligen imponerade på mig! Vilka moves!


Efter idål gick jag och världens bästa Elina, Lina, Sofie och SanneSafari, där nästan hela hjampis befann sig kändes det som. Mötte några glada elare, byggare, även samhällare och msp:are.
Sen juklapps inhandling till storasyster, tror jag har lyckats i år! Hoppas Sarkkie blir nöjd bara, men det blir hon nog :)


// emma h

Inga kommentarer: