torsdag 18 december 2008

Sista träningen idag, sista skoldagen imorgon. Jag kan nästan inte vänta, så skönt kommer det bli! Det enda som gnager i skallen är den där jäkla layout uppgiften som jag knappt börjat med...

Imorgon blir det matte 08.2o - 09.00, sen brakar den stora julfinalen ut! Det blir final i nutids x:et, och självklart har jag och mitt lag lagt upp en taktik som inte kan leda till något annat än vinst! Ser rätt mörkt ut för tillfället, vi ligger näst sist tror jag. Men som sagt, med den här taktiken vora annat än vinst vääldigt konstigt.


Om tretton dagar kommer min ålder inte vara något att använda mot mig, och om sex dagar så kommer tomten och hälsar på. Ska bli intressant att se om det blir någon tomte på kyrko 45. Kanske blir det jag och Sara som får rycka ut i sista sekund igen som för några år sen. Eller kanske så kommer den där tomten med kläder från banverket och som är läskigt lik Roger återvända efter 7 år... Vem vet, vem vet...






// emma h

Inga kommentarer: