torsdag 5 februari 2009


Har iallafall hunnit stressa som ett psyk, helt i onödan. Känns finfint.

Ingen tränare, därför fick två osäkra "män" ta hand om mitt racket och limma fast gummit. Blev rätt bra även om dom båda var oerfarna.
Istället för träning, som var tänkt, bröt ett krig ut. Bollar flög genom luften, träffade Hanna i röven, mig i ryggen, vissa hade även en dragningskraft till dom känsligaste ställena på killar.
Vi höll på hämnden ett tag, sen sprutade vi ner motståndarna med vatten, vilket ledde till att jag höll på flyga ner i en snöhög. Aja, man lär sig alltid något nytt. Idag lärde jag mig till exempel att jag alltid ska kolla i skorna innan jag sätter på dom. En utav männen i hallen hade roat sig med att trycka in en stor pappersboll längst in i min dojja. Inte bekvämt.

Har gett upp alla försök till att lära mig 130 glosor, så nu väntar sängen.
// emma h

Inga kommentarer: