onsdag 4 februari 2009

När livet lekte ;)
Jag har för drygt en kvart sedan vaknat upp ur världens konstigaste dröm.
Hela familjen var på semester i min fasters lägenhet i Spanien, men i den här drömmen var lägenheten ett stort slott med ett äckligt litet skjul på baksidan. Skjulet var fullt av insekter och allt möjligt skit. På något konstigt sätt så hamnade jag och Sara där i skjulet. Sara som hatar myror hamnade med asset i en låda full med myror, jag "hoppade" studdsmatta på ett ståltak som tillslut gick sönder, jag for igenom och hamnade på en kos rygg. Det jag vaknade av var att en trollslända körde rakt in i min hals, jag kände hur det vibrerade i halsen så jag vaknade upp med ett ryck av det + att jag kände något blött på min arm. Har tydligen sovit med öppen mun... he he...

Kommer inte kunna sova i natt, men det är sånt man får ta.


// emma h

Inga kommentarer: