tisdag 27 april 2010


Yeaho. Sista dagen för veckan. We're going to London baby! Om inte askmolnet tar oss först vill säga.. Optimisten som numer oftare än sällan övertar min skalle låter mig inte tänka på döden. Det var där ett tag jag pratade mycket om det, mina kompisar trodde jag blivit emo, andra att jag funderade på en sista utväg och några menade än en gång på att jag var på väg in i klimakteriet. Var lugna. Jag har inte blivit emo, inte kommit i klimakteriet (förhoppningsvis) eller försökt att hitta en sista utväg till det eviga mörkret (eller vad som nu händer efter döden), jag är bara lite nyfiken. Hur som helst, till London ska vi och kul ska vi ha. Sen hoppas vi på det bästa när måndag kommer och att vi är hela tillbaka.

Puss och kram vi ses inte på stan.

// emma hedin

Inga kommentarer: