måndag 26 april 2010

Tyst som i graven, men jag kämpar med mitt tal. I ungefär tre kvällar har jag suttit redo med ett block och en penna. Det hände tyvärr ingen magi under dom kvällarna men ikväll har det vänt. Det har hänt magi i gymmet också. Tillsammans med Brolla kommer jag få stans snyggaste magrutor, jag lovar. Hur många rutor gör dig glad? Six-pack here we come.

I helgen har jag spelat monopol och plump, åkt skidor (dock inte på längden p.g.a. krigvarning), sett Shutter Island (SE DEN!!!) och ätit köttfärs från ett svin som gjort mig och dom andra i mitt sällskap oroliga i magen. I monopol lyckades jag få Norrmalmstorg och Centrum men vinsten fick jag inte känna på. När jag däremot lyckades slänga ner my man från sängen kändes det som en vinst. Jag säger ju det, six-packet är runt hörnet.

// emma hedin

Inga kommentarer: