onsdag 9 juni 2010

23.04. Lagom ljus ute, lagom varmt i mitt rum, lagom ensamt och lagom härlig musik såhär en onsdagskväll. Om två dagar tar Sara studenten, jag går ut tvåan (HJÄLP VAD TIDEN GÅR FORT!!!). Jag kommer mest troligt stå och asböla under utsläppet och kleta ut min mascara på Saras vita klänning när jag ger henne en kram.. kom precis på att jag har vattenfast mascara.. men visst lät det bra iallafall?? Aja, böla kommer jag iallafall göra. Sen ska jag hem, fika som jag aldrig fikat förr, sjunga som jag aldrig sjungit förr, tänka ihjäl mig på den dagen jag tar studenten då jag också mest trolig kommer stå och böla. Böla är en av dom saker i världen som är en sak för mig. Jag är känslig, okej? Sara har alltid retat mig för det. Hon är själv hård som sten.. not.


Här var iallafall hon och Majken heta som två stenar som legat för länge i solen. RAOW.

Inga kommentarer: