måndag 7 juni 2010

Dom här savosarna åkte vi med.. Så vi blev också savo, iallafall jag..

Men jag är glad ändå för jag är kääääääääääääääär!
Vi styrde mot Luleå i fredags, eller Kalle styrde, jag, Mange och Sanne satt mest och åt choklad. Eller nått. Jag försökte stå för underhållningen med lite härlig dunkadunka-dans, Sanne stod för en hel del genom att bara undra hur svenska för hörselskadade låter (Sanne jag garvar än!!). På lördagen knallade jag och Mange omkring i affärer och gjorde mina stackars fickor ännu mer tomma än vad dom redan var (som om något kan bli mer tomt än tomt va..), jag smygtacklad folk oavsikligt och blev sparkad i smalbenet av en liten skitunge (dagens ungdomar)!! På kvällen slog vi på stort och kollade Kommisarie Späck med våra resepartners som bodde i Boden. Fy faaaaaaaaaaaaaaan vad rolig film!! Min smågrinighet över att jag inte köpte några popcorn innan bion var som bortblåst efter en minut in i filmen (hahahaah..) Kanske berodde fem av fem toasters till filmen på min övertrötthet, eller så var den helt enkelt så jäkla bra!!
Underbar helg!!!

Inga kommentarer: