måndag 27 december 2010

Jag trodde faktiskt inte att det fanns killar (iallafall inte här uppe) som inte kunde åka skriller. Eller ja, iallafall inte killar som såg ut att mycket väl hade kunnat platsa "I en annan del av Köping"-gänget när dom stod på skriller. Men nu är det bekräftat, det finns det! Det var alltså Död-hockey på juldagen och jag (lyckades tänkte jag klämma in här först, men då låter det ju som att jag är förvånad..) gjorde två mål! En fin tredjeplats blev det.. Hur många vi var? Nja, det är inte relevant (hehe Sanne!) just nu.

Min jul har varit pörfekt. Hur mysig som helst. Jag och Mange började julafton med att slänga oss ut på sparken för att ha sparkrace. Ostabilt, läskigt och en jävla fart under medarna blev det. Något som helt klart borde testas. Ta den brantaste backe ni hittar så löser sig resten. Kvällen slutade med ett spel och några iq-befriade svar från alla håll. Man kan ju inte vara på topp jämt!

Inga kommentarer: