onsdag 22 december 2010

Vissa dagar är verkligen inte gjorda för en själv. Ni vet sådana där dagar då man bara vill stanna upp mitt i eländet, titta rakt upp i himlen och skrika: "GUD, VAD FAN HAR JAG GJORT DIG??!!". Just så kan jag tänka mig att det kändes för tjejen som först tappade ett glas i stengolvet på café Rost, för att sedan tappa hennes kaffekopp.. Stackars människa. Men jag tror att jag tror (hehe) på karma, så något dåligt hade nog hon gjort. Hon skrattade iallafall åt det. Jag hade bölat. Jag är inte gjord för pinsamheter. Dels p.g.a. den röda tonen i ansiktet som snabbt som fan kommer stigande och som inte går att undgå. + att om något liknande hade hänt mig så hade min första reaktion varit att lägga mig på golvet och spela död, vilket inte riiiktigt hade varit så jäkla smart. Så njae. Gud, snälla utsätt mig inte för något sådant. Följderna kan bli en psykostämpel i pannan, eller kanske till och med en inspärrning i Gällivare.


Någon annan som också borde låsas in, fast pga att personen i fråga sover bort alldeles för mycket av livet är Magnus. Sova är skönt, men det är fan inte kul.

Inga kommentarer: