lördag 26 mars 2011

Jag har sagt det förr, men tänker säga det igen. Det är farligt att vara med små ursöta barn för ofta. Efter två dagar i rad av att ha fått vara kring supersöta Kali så har man lust att typ.. ja, sno en unge. Nej. Jag tänker inte sno en unge. Jag får helt enkelt vänta typ tio år då jag mest troligt är mogen för en guldfisk i bästa fall, några år efter det en hund och sen kanske en unge kan få ploppa ut. Nej hoff nu fick jag ångest, jag börjar ju bli gammal..

Fan vad hemskt med folk som försöker sno ungar förresten. Hörde att det hänt i huvudstaden för ett tag sen. Skit ner er, ni är hemska!

Förresten så är thaibilderna nu uppe på fejjan! Om ni inte varit i Thai, åk dit. Åk dit. Åk dit. Åk dit. Min första kärlek: Magnus. Min andra kärlek: chips med dipp (kladdkaka, grillat, godis, ostbågar, osv.). Min tredje kärlek: Thailand.

Ja, ni fattar va?







Inga kommentarer: