torsdag 31 mars 2011

Tio i tolv började jag plocka upp delar av renflocken. En timme och tio minuter senare var vi framme för att grilla, men främst äta, korv. En massa annat fika hade såklart också packats ned, och själva ätdelen (fanns ingen annan del) var över på en kvart. Resterande 1,45 timme snackade vi skit om dagligen återkommande ämnen och letade efter smulor i våra macklådor då jag nästan fick tårar i ögonen av Rebeckas "kolla, jag fick den nyaste barbiedockan av tomten"-min när hon hittade en extra korvbit. Med det kan man väl säga att den största orsaken till stugbesöket var att fika, allt blir så mycket trevligare då.

Kvällen gick i minnenas tecken, tur att man har dom i behåll så man kan få sig några härliga skratt.

Klockren dag med klockrent folk helt enkelt! Nu ska jag skeda, godnatt!

Inga kommentarer: