fredag 9 september 2011

För mycket att göra - för lite tid, men jag börjar bli van nu. Annars är min älskade fredag äntligen här igen! Tidiga morgnar hela veckan, så hade det inte varit sista mördarmorgonen idag hade jag nog gett upp. Just nu myser jag och Mange i soffan med lite (en ASFET skål) fruktsallad, efter en vecka med att vakna 6.30 varje dag + att vara i skolan ungefär 8 timmar varje dag (där hjärnan går på högvarv för att klara av att ta in allt nytt), för att sedan komma hem och käka en snabbis och sen öppna böckerna igen, så kan jag lova er att myskvällar helt klart är det bästa som finns! Imorn däremot blir det fest.. igen.. haha. Först sittning med djungeltema, sedan vidare mot Johanneberg för en brakfest. Bilder kommer!

Undra vad jag hade gjort just nu om jag aldrig flyttat hit?

Inga kommentarer: