måndag 5 september 2011

Inte nog med att det känns som att min hjärna är totalmanglad och inte klarar av att gör det den ska, så blev jag spöad av en dörr idag. Yes. Antar att jag gjort något dåligt när detta hände? Eller så var det kanske meningen att dörren skulle träffa huvudet istället, så att allt löst där inne i min skalle skulle falla på plats igen och börja fungera.

Något som däremot funkar kanoners är chalmers fester! I helgen är det Nollfinalen (tror jag det hette), och innan det sittning med djungeltema. Klurar på vad jag ska vara.. fast ifs måste vi ha biljetter först..Något som behövs för att få biljetter, är en bra taktik. Endast 60 biljetter säljs, vi är över 200 pers som läser, så att det gäller att satsa om man vill vara med.

Går det inte som man tänkt sig får man ta i med hårdhandskarna så nu ska jag banka in lite plugg i hjärnan. Hoppas iallafall att ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer: