måndag 31 oktober 2011

Åh, jag vill också hoppa av, ge upp och flytta till Paris! Resa världen runt, helst till Thailand, USA, Frankrike och... nej vad fan, jag vill åka överallt! Fast, jag vill fixa det här året mer, och framförallt före, innan jag gör allt det där underbara. Och det här med plugget är inte så farligt det heller faktiskt, oftast är det faktiskt riktigt jäkla roligt!

Idag har iallafall varit en bra dag. Efter att jag fick en trevlig överraskning när det visade sig att vi slutade 11.45 istället för 15.00, gick jag, Louise och Jenny ut och käkade lunch, satt och pratade i några timmar för att sen börja röra oss hemåt. Sedan lite handling, plugg, badkar, ost och kex och nu lite mys. Mange tränade dessutom inte idag, pga att han har en hemtenta som han måste skriva på, så jag slapp vara själv, och fick dessutom en pluggkompis! Och jag mår inte sämre av att jag börjar först 15 imorgon, och har alltså en feeeet sovmorgon imorgon. Tackar och tar emot. Thank you, byebye.

Inga kommentarer: