måndag 17 oktober 2011

Dags att se om sju veckors slit har gett något, det är dags för min första tenta om någon timme! Har hunnit få lite ångest, och funderar över om jag verkligen pluggat tillräckligt, Mange säger att man inte kan plugga mer än jag gjort så jag tror faktiskt att han har rätt. Eller, visst man kan plugga mer än jag gjort, men frågan är hur mycket man hinner leva då. Mitt liv den senaste veckan har gått åt till att orka dra sig upp ur sängen på morgnarna, vara i skolan för många timmar, för att sedan komma hem och sätta sig och plugga. Fast ljusglimtar har också funnits, t.ex, i lördags när jag och Mange mös runt på stan, och igår när jag och Louise gjorde samma sak.

Nej, nu är det dags att kicka lite imaginära tal. Håll tummarna!

1 kommentar:

Frida (http://minx.blogg.se) sa...

Jag tror på dig! Med tanke på hur dött det varit på bloggen har du nog pluggat nog mycket :P Haha, lycka till i alla fall! (fast när jag skriver det här så är tentan kanske redan över... menmen)