tisdag 11 oktober 2011

I'm back. Med lite mer kunskap i palten än sist vi hördes, eller iallafall är det vad jag hoppas på. Mattetentan börjar närma sig, och fysiken med, med det stiger ångesten och även pluggtimmarna. Jag hinner faktiskt inte göra speciellt mycket under dagarna, förutom att djupdyka i böcker då förstås..

Sen sist har iallafall Tom och Jonna hunnit vara här. Det var en riktigt rolig helg med lite shopping, frisörbesök för alla utom mig, mat, lisebergshäng och utgång tre av tre kvällar (för alla utom mig). Göteborg vägrade leverera förrän sista kvällen, men då jääääklar var det roligt ska ni veta! Och man mådde som man förtjänade på söndagen om man säger så..

Just nu sitter Mange och psykskriker i soffan för att Sverige vann över Holland, så jag ska nog haka på han!

GODNATT

Inga kommentarer: