söndag 13 november 2011





Jag ville verkligen inte åka från Trollhättan och min fina släkt, och jag ville ännu mindre åka hem utan en liten kissekatt. Men här sitter jag, i Göteborg än en gång och inte har jag någon söt katt bredvid mig inte. Fast det hade kunnat vara värre, jag trodde nästan att Alva skulle sno min Mange och inte låta honom åka hem med mig.


Jag har verkligen haft en superbra helg! Vi har ätit god mat, myst med Monica och Kjell framför både Idol och Så mycket bättre med chips och dipp, hälsat på mina kusiner och deras familjer, fikat en hel del, kollat på slussar, myst och blivit kär i väldigt söta kissar, lekt med busAlva och främst blivit bortskämda hela helgen med att inte behöva göra något alls. Åååh, det har varit så himla roligt och mysigt!! Så himla kul att ha så nära till alla nu, endast 50min från Götet till Trollhättan med tåg. Ska åka och hälsa på väldigt snart igen, helt klart.

1 kommentar:

kerstin sa...

Vad gulliga kissar ! Jag förstår att du blev sugen på att ta en till Er i Göteborg.