torsdag 10 november 2011



Ni kan inte förstå hur många kilo ångest som försvann från min kropp när jag klickade mig in på studentportalen och såg att jag faktiskt klarat fysiktentan. Jag kommer ihåg den där lördagen när tentorna delades ut och det bara var att börja röra om i skallen för att hitta det man behövde. Kommer ihåg hur tom min skalle kändes då, jag satt verkligen där som ett frågetecken. MEN nu är den här plågan över, och jag fixade det. Verkligen inte så bra som jag ville fixa det, och heller inte så bra som jag tycker att jag förtjänar med tanke på hur många timmar jag lagt ner på det. Men jag är så himla glad för att jag trodde verkligen, verkligen, verkligen inte att jag skulle fixa det med tanke på nivån på tentan. Jag känner mig så lätt. Haha.

Imorgon är det fredag, och direkt efter jag har slutat skolan så sätter sig jag och Mange på ett tåg mot Trollhättan för en riktigt mysig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den godkända tentan!! Bra jobbat ! Du är verkligen duktig Emma !
Kram / Pia.

Emma sa...

Tack så mycket Pia! Det känns verkligen jätetbra :) kram!