söndag 4 december 2011

Ett långt uppehåll sen sist, det beror nog mest på att jag under allt för många stunder under veckorna som gått helst velat lägga mig ner på golvet och ligga där och vänta tills det här året är över. Men nu ni, nu är jag på fötterna igen och ska kriga på två veckor till, sen får jag äntligen en paus från detta och kan åka till det som verkligen känns som hemma!

Det har iaf hunnit bli 4 december och andra advent. Världens bästa mamma och Sara har varit här och hälsat på i helgen, och som vanligt när man gör något som man aldrig vill ska ta slut så har tiden gått alldeles för fort. Helgen har iallafall varit riktigt bra, shopping, gomiddag, besök av
Monica och Kjell, julmarknad på Liseberg och inflyttningspresenter, har bl.a. hunnits med. Och nu känner jag att jag orkar med dom två sista och krävande tentaveckorna som väntar.

Ikväll har jag pysslat och nu sitter jag själv i soffan för Mange, som skallar pucken oftare än han träffar den med klubban, har lyckats igen. Så han är och syr sin lilla haka hos doktorn, och jag har bestämt att nu är det färdiglekt. Inge mer hockey här inte. Punkt och slut.

1 kommentar:

mamma sa...

Jag visste att vi skulle injuta energi till dig när vi var ner. Kämpa på nu dessa 2 veckor innan ni kommer hem :)