torsdag 8 december 2011

Första tentan för perioden börjar närma sig. Jag pluggar för mitt liv typ, haha. Vill ha sportlov vecka 7, och ska jag ha det måste jag fixa tentorna annars måste jag göra omtentan då. Förstår verkligen inte varför man aldrig lär sig. Efter förra läsperioden bestämde jag mig för att jag skulle repetera det vi gjort under veckan, varje vecka, för att slippa känna sån enorm panik innan tentan. Meeen, inte har jag gjort det, så panik och lugn avlöser varandra. Fast motivationen har heller inte varit på topp, så det är nog anledningen. Jullov om 9 dagar! Wiiho!

Vad gör vi annars här nere? Ja, jag gör väl inte så mycket annat än pluggar just nu, Mange han tränar mest och vi båda ser fram emot att få komma hem. I helgen ska vi köpa lite julklappar, mysa och kanske gå på bio. Yesyes. Nu ska jag slappa i soffan, goodnatt!

1 kommentar:

Frida sa...

Plugga duktigt! Det ska bli kul att ses :)