fredag 16 december 2011

Känns som att jag blivit överkörd av en långtradare. Nej, förresten. Tio långtradare. Om inte tentan varit imorgon så hade jag nog velat bli överkörd av en långtradare, men imorgon är det över för stunden och jag ska koppla bort det under en hel månad. Känns underbart.

Kan inte fatta att jag äntligen får åka hem på måndag! Har längtar efter det hur länge som helst, längtat efter alla där hemma, min familj, min bästa Tiina! Längtat efter att bara kunna ta bilen och komma dit man vill på tio minuter utan att det hela ska kännas som ett projekt. Längtat efter att alltid ha någon att vara med, slippa vara själv, längtat efter mammas mat, DISKMASKIN. Jag har längtar efter allt det enkla. Åh vad skönt att komma till en liten byhåla igen! Men jag kan lova att om en månad kommer jag tycka att det är ännu skönare att åka tillbaka hit igen, jag älskar verkligen Göteborg!

Det här kommer nog bli mitt bästa och mest uppskattade/behövda jullov nånsin.

Inga kommentarer: