lördag 17 december 2011

Jag kunde inte sova igår. Inte alls. Jag brukar inte vara speciellt nervös över prov, så tyckte det var jättekonstigt att jag verkligen inte kunde somna. Låg från 22 - 03 och vände och vred. Trodde först att det var för att Mange var ute, och att det kanske hade hänt honom något, men han kom hem kring två och jag kunde fortfarande inte somna. Var lite rädd att jag skulle bli utan sömn, och höll seriöst på att börja böla när jag tänkte på att timmarna jag lagt ner på matten i veckan, skulle kastas bort. Efter mycket om och men lyckades jag iaf somna.

När jag idag, efter 3,5 timmes tentaskrivande, sitter och käkar lunch med Louise ringer mamma och berättar att världens finaste katt, Epson, har dött. Min lilla älskade, söta, bästa lilla myskompis. Jag är så ledsen. Två dagar innan jag skulle komma hem. Jag som saknat båda kissarna så mycket. När man trott att allt jobbigt ÄNTLIGEN får ett uppehåll så försvinner världens finaste katt. Men nu har han det bra, och slipper har ont! Tomt utan honom, min fina lilla sneppis.

Undra om det var detta som gjorde att jag inte kunde sova? Det var under natten som Epson mådde som sämst... Min fina misse <3

Inga kommentarer: