onsdag 18 januari 2012

Har haft världens bästa jullov hemma i Kiruna, tillsammans med min underbara familj och kompisar! Imorgon har jag varit här i Göteborg i en vecka, och i måndags började skolan igen. En månad hade vi jullov, lyx. Och det var vi värda!

Skolan känns mycket, mycket bättre än innan jul. I och med att jag har valt att inte läsa en kurs i kemi så har jag väldigt bra schema och jag orkar lägga energi på annat än skolan. Känns hur bra som helst, att slippa känna ångest och stress varje dag. Underbart. Men jag saknar Louise!

Annars så är jag konstant trött. Jag sover 7/8/9 timmar per natt, MÅSTE sova (en timme oftast) en gång på eftermiddagen för att orka hålla ögonen öppna längre än till 19 och ändå kan jag somna vid 22-tiden. Antingen så har jag brist på nått eller så har jag blivit förslappad. Tror på det sistnämnda.

Inga kommentarer: