måndag 27 februari 2012

Gick upp för tidigt. Mange brukar gå upp med mig när jag börjar senare, och käka lite frukost, så jag brukar ställa klockan liiiite tidigare då så vi hinner mysa på länge. Idag skulle han gå upp, men han var för trött. Såå, nitlott för mig. Tur att jag var pigg när jag vaknade iallafall!

Förresten! Nu är jag och Mange inne på tredje träningsveckan, och dom tidigare två har jag kört kondition i 150min/vecka (kör även mycket styrke)! Det är 150 min mer än för tre veckor sedan! Är så jäkla stolt över mig själv att jag äntligen tagit tag i det. Och jag älskar att gå till gymmet nu. Det är så himla roligt! +att man känner sig nöjd över sig själv och mycket, mycket piggare. Nu hoppas jag bara att veckorna rullar på och träningen likaså, så man börjar se lite resultat.

Nej, nu sticker jag mot skolan. Hoppas ni får en bra start på veckan!


1 kommentar:

Frida sa...

Har ni börjat äta lchf då? Om ni gör det kommer resultatet snabbt som sjutton :)