söndag 26 februari 2012

Vilken helg! Den inleddes på bästa sätt med en fika på nyöppnade (kanske är några veckor sen dock) Condeco med Louise, och jag hann även fira att studiebidraget kommit in på kontot med att köpa lite fina saker hem. Mycket roligare att köpa saker hem än kläder, för tillfället. På kvällen drog jag och Mange tillsammans med hans lagkompis Åsa och hans tjej Anna till andra lång för att käka lite thai. Sedan hamnade vi på en mysig liten pub för killarna tyckte att jag och Anna skulle lära oss att svepa öl. Två timmar och en halvliter Carlsberg senare så satte vi oss på spårvagnen hem. Kan väl tycka att uppdraget "lära mig dricka öl" inte gick något vidare. Lika glad är jag för det.

På lördagen åkte jag och Mange ut till Angered för att kolla in en secondhandaffär vi hört skulle vara bra. Vi fyndade en cool brun kista för 125kr och åkte nöjda hem därifrån.

Idag har vi myst, storstädat hela lägenheten och jag har pluggat både matte och fysik. Tentorna närmar sig så nu är det bara att ligga i. I pluggpauserna har jag hunnit måla om kistan, så nu är den vit. Andra varvet dras på imorgon, och sedan är det bara att fixa insidan. Kommer nog bli great!

1 kommentar:

Louise sa...

Åh den måste jag får se snaaart! :)