torsdag 22 mars 2012

Hade en fullspäckad dag igår utan att veta om det själv. Först skola där jag fick reda på att jag fick en femma på mattetentan, blev superglad men tänkte inte desto mer på det utan åkte in till stan och firade med en riktigt fin tröja, för att sedan möta upp världens bästa Lojsan för lunch. När Louise lämnat Göteborg för Lund över några dagar mötte jag upp Mange och vi åkte ut på Ikea. Mange stressade runt lite väl mycket där inne, jag förstod aldrig varför eftersom vi bara skulle gymma när vi kom hem. På bussen på g hemåt så säger mange att vi inte ska gymma, jag tror självklart att han blivit slö och säger att det ska vi visst det. Sen kommer det fram att han har planerat en överraskning till mig för att det gick så bra på tentan!!

Jag ÄLSKAR överraskningar! Och jag blev så jäkla glad när det visade sig vara hockey vi skulle på! Har velat gå och kolla Frölunda spela hur länge som helst, men det har aldrig blivit av. Vilket jäkla drag säger jag bara. Sen sög det ju rätt stenhårt att dom förlorade, men jag hade iaf världens bästa kväll, och världens bästa dag.

Har precis vaknat och laddar för tvättning och träning. Idag bjuder Göteborg på riktigt fint väder, så ska nog ut och knalla en stund också innan skola 13.15 - 17.00.

Inga kommentarer: