söndag 18 mars 2012

Vilken helg! Inledde med Chalmers pubrunda, vilket faktiskt var en riktig höjdare. Har inte riktigt koll på hur många pubar det finns, men kring 17-19 stycken. Min tanke var att gå alla pubar runt (finns typ en "tävling" som går ut på att ta minst en öl på varje pub innan stängning), men sen insåg jag att om jag skulle tagit en öl/cider på varje pub så hade jag aldrig kommit hem. Så istället för att börja kring 15-tiden som var tanken från början, så började vi kring halv sju. Vi hann runt på fyra pubar, innan jag mötte upp Mange och Martin för lite donkenkäk vid halv två.

När Mange drog iväg på lagfest igår, mötte jag upp Louise för att handla. Sedan hem till mig för att laga käk, göra fruktsallad, smoothie och krypa upp i soffan för en riktigt lugn och mysig kväll hemma. Louise intog vår soffa när det var dags att sova, och idag har vi hunnit med en låång frulle och en kortare prommis.

Riktigt bra helg! Nu laddar jag för att dra ut och köra intervaller. KUL.
Pubrundan startade med tacos!
Sen myskväll med Louise!

Inga kommentarer: