lördag 22 september 2012

Idag när jag var på vår affär för att handla nått gott till ikväll plockade jag först på mig två mangon, en tidning och ställde mig sedan framför hyllan med choklad. Jag har läst, och hört folk prata, om hur gott det är med mörk choklad. Att det är så otroligt gott att låta en liten, liten bit bara ligga och smälta på tungan. Så jag tänkte att nu jäklar ska jag ge det en chans! Jag valde en 70% med hallonbitar i, betalade sedan i kassan och gick förväntansfull hem. Innanför dörren slet jag upp förpackningen (hann inte se att man bara behövde öppna en liten flik.. lite väl sugen kanske) och hade helt glömt bort det där jag läst om att bara ta en liten bit, och slängde därför, som alltid, in en stooor bit i munnen.. Lika snabbt som biten kom in i munnen for den ut igen kan jag tala om. Jag provade med en lite mindre bit sen, och det funkade bättre men jag tror att jag i fortsättningen kommer köra på vanlig hederlig mjölkchoklad. Men ikväll antar jag att den andra jäkeln får duga.

Inga kommentarer: