måndag 24 september 2012

Planerade att ligga i sängen hela dagen, men fick ett ryck av energi och gav mig ut på en morgonpromenad istället. Perfekt start på dagen som gav mig ännu mer energi vilket ledde till att både disken och dammet här hemma fick sig en omgång. Bra jobbat Emma! Arbetslös och värdelös - no more. Eller ja, arbetslös må jag fortfarande vara, men inte värdelös efter det där städrycket. Kanske borde satsa på att bli hemmafru, det är inte så tokigt trots allt! Skämt åsido. Jag vill tjäna pengar så jag kan resa en massa, men först måste jag ha ett jobb (Käre gode gud, kan jag inte få nått jobb jag har sökt nu?! Amen tack i kyrkan). 


Morgonprommis med mange för någon vecka sedan. Jag skulle hoppa över hindret, men blev fast mitt på istället.

Morgonprommis idag. Det var som i Kiruna här i götet idag - varmt i solen men det snöade i skuggan..



Och här ligger jag just nu och vilar upp mig efter städrycket.

Inga kommentarer: