måndag 25 februari 2013

Igår hade jag världens hemlängtan och ikväll (i natt) känner jag att jag aldrig vill åka härifrån! Det går i vågor helt enkelt. Men igår var faktiskt första gången jag kände hemlängtan sedan första kvällen vi kom hit.

Jag vet att många försöker få det att låta som att allt är mycket bättre än vad det är, men helt ärligt har vi det helt jävla underbart här. Jag har inte på länge njutit av nuet på det sättet som jag gör nu, jag har alltid längtat bort till något annat. Nu känns det liksom att jag kan leva här för alltid, och det är så obeskrivligt skönt att det äntligen känns så. Samtidigt så är det här verkligen, verkligen nu. Åker vi tillbaka hit om ett eller två år kommer det inte vara detsamma, vi har haft turen att träffa så otroligt sköna och roliga människor här att jag nästan inte kan tro att det är sant! Och allt har verkligen bara varit tillfälligheter när vi stött på dom, det är coolt!

Men detta innebär ju inte att jag inte saknar alla där hemma, för det gör jag, varje dag.

(Klicka på bilderna)

Inga kommentarer: