söndag 26 maj 2013

I fredags åkte jag och handlade lite smått och gott, och beställde till sist Manges favorit; thaimat. Packade sedan ihop allt och mötte upp Mange och la oss i en park fem minuter från oss och låg där tills det blev lite småkallt.

Igår började jag jobba 12.30, fick inte många knop gjorda innan det utan tog en ordentlig sovmorgon så jag skulle orka med en lördag på donken. Jag trodde nämligen att jag skulle få känna på den värsta stressen som finns.. Men icke! Det var mycket att göra men inte lika mycket som det var första söndagen jag jobbade, så det var skönt att slippa stressa sönder totalt. Lite stress är dock bara bra, haha. Det var familjefest denna lördag så barnen fick ansiktsmålningar om dom ville, och då skulle vi i personalen såklart också ha det! Jag blev en fjäril, haha..

Idag har jag och Louise varit riktiga affärskvinnor och sålt kläder som om det inte fanns någon morgondag. Det har varit riktigt fint väder och mycket folk, vi lyckades få en riktigt bra plats vid Stigbergstorget och fick nästan sålt alla våra grejer! Totalt sålde vi grejer för nästan 3000kr tillsammans! Det klirrade fint i kassan för oss båda.

Parkhäng i fredags
Världens största fjäril
Såhär såg vårt bord ut kring kanske 13-tiden, då hade vi redan fått sålt massor!


1 kommentar:

Louuuise sa...

Dääää gjorde vi riktigt bra och du är bäst!