måndag 3 juni 2013

Tjenarehej. Startade denna vecka med bananpannkakor (Manges krav för att han skulle gå upp med mig) till frukost. Bra start på en jäkligt bra vecka helt enkelt! Imorgon jobbar jag veckans sista pass för att jag i helgen ska kunna ösa på summerburst (som jag fick biljetter till i 20års-present av Mankan!), på onsdag under dagen ska jag hänga i en park med Lojsan, sen kommer Sara och hennes kompisar hit till Götet för att dom också ska på summerburre men dagarna innan det ska vi ut och käka, gå på Liseberg m.m. Så denna vecka är rent ut sagt en kanonvecka! Ska bli hur kul som helst.

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att jobba. Var egentligen tänkt att jag skulle jobba ett kort pass, men dom behövde folk så jag stannade över fyra timmar. Klirr, klirr sa det i kassan! Hehe..


Under lördagskvällen satte jag och Mange oss på en uteservering och drack några drinkar

Inga kommentarer: