torsdag 1 augusti 2013

I söndag när jag slutat jobbet kl 17 hämtade Mange upp mig och vi styrde mot Trollhättan. När vi kom fram hade Kjell tänt grillen och vi blev bjudna på en riktigt god middag med kött, hemmagjord potatissallad och en massa andra goda grejer.

Det blev ett snabbt besök i Trollis, ungefär ett dygn hann vi vara där innan vi var tvingade att åka hem för Mange började jobba, men vi hann ändå med en del. Vi blev bjudna på riktigt god mat, frukost som liknade ett hotells, hann träffa båda mina kusiner med familjer och därmed två nya familjemedlemmar, Theo och Alfred, som var så söta och två riktigt glada grabbar! Vi hann även bli bjudna på räkmacka och gunga och leka med Tuva-Lee och Alva. Kort och gott så hade vi jätteroligt och blev riktigt bortskämda!

Just nu har jag precis kommit hem från jobbet. Mitt sista pass för denna sommar är klart! Känns så jäkla jättebra!! Halleluja!

(Klicka på bilderna för att se hela!)

Inga kommentarer: