måndag 5 augusti 2013

Så bra dagar jag har haft! Mamma och mormor kom i torsdags eftermiddag. Vi var hunnit gå på Liseberg och bl.a. vunnit stjärnvinst det första vi gjorde, haha, suttit på en massa mysiga caféer och fikat, strosat runt på stan och kollat i lite affärer, varit ute på saltholmen, varit ute och ätit, promenerat runt här i vårt kvarter, myst hemma hos oss och en massa mer saker. Det har varit jätteroligt och mysigt! Som vanligt så känns det jättetråkigt att dom har åkt hem och det suger att det är så jäkla långt hem, önskar att alla man känner och tycker om kan bo i samma stad. Men men, om några år kanske vi bor närmare varandra det vet man aldrig. Och vi ses snart igen! (Försöker tänka positivt).

Idag har jag iallafall gått upp astidigt för att det skulle komma några hit och fixa en installation, men dom jävlarna hade satt fel lapp i vårt inkast så dom skulle komma först imorgon och fixa biffen. Då blev jag arg när jag fick höra det.. Meeeen det höll inte i sig så länge för när jag såg resväskan som står i hallen kom jag på att idag åker vi ju till Barceeeeelonaaaaaa!! Wohooooo!!!

Inga kommentarer: