söndag 8 september 2013

Blev ordentligt förkyld igår så jag bestämde mig för att jag skulle ligga hemma och ta det lugnt hela dagen. Det slutade med att jag tvättade sex maskiner (och därmed sprang upp för alla jävla trappjävlar ett x-antal gånger för mycket), dammsög hela lägenheten, bäddade rent, räknade klart duggan, handlade och var till jobbet och skrev på uppsägningspapper. Det var min lugna "bli frisk"-dag. Men där emellan hann jag hinka i mig tusen koppar med honungsvatten så lite bättre har det allt blivit.

Idag var jag på stan med Jenny och kollade lite klänningar till vår avslutningssittning. Sedan har jag handlat idag igen och till sist slängt mig i soffan med en skål popcorn och en kexchoklad. Idag har varit en sån där jävlig dag då jag har längtat till alla där hemma och efter Magnus. Ett bakslag helt enkelt efter att allt har känts ganska bra sen vi började skolan. Men då är det tur att popcorn och choklad finns, för det hjälper. Lite grann iallafall..

Inga kommentarer: