fredag 6 september 2013

Igår var det pubrunda! Vi fick höra att det skulle vara så himla mycket folk på den första pubrundan, så istället för att gå runt på en massa olika pubar och behöva köa in nöjde vi oss med att hänga på vår sektions pub. Innan det satt vi hemma hos Jenny, jag, Alexandra, Linnéa och såklart Jenny. Det var verkligen en kanonkväll! Vi dansade, träffade en massa nya människor, åt toasts, dansade lite till och till sist köpte vi en hamburgare och knallade hem mot Jenny där jag sov. Mina vagnar slutar att gå kl 1 på vardagskvällarna.

Idag klockan 8 började vi med matte, det var inte lika roligt kan jag säga.. Men ändå värt det! Efter lunch så åkte jag hem, powernapade, räknade matte och åkte iväg för att möta upp Jenny kring 18-tiden. Vi handlade för att sedan sätta igång med storkok så vi fick fulla matbackar för ett par dagar. Perfekt! Sedan har vi förgyllt kvällen med lite matrisräkning. "Man vet att man har blivit en chalmerist när man inte tycker att det är konstigt att plugga på en fredagskväll". Haha. Så sant...

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!
Pubrunda!
 

Inga kommentarer: