fredag 13 september 2013

Så var ännu en skolvecka över. Fast jag ska till skolan och plugga kl 10 imorn så än är den väl inte över...

Ikväll har jag först hängt hos Jenny tillsammans med henne och Linnéa, sedan mötte vi upp Calle, Theo och Adam för att käka middag. Tanken var en tacobuffé som låg precis bredvid där dom bor men det var ganska mycket folk och oklart om maten skulle räcka så vi gick till en pizzeria istället och åt och snackade på i några timmar. Och nu ligger jag i sängen och tänkte sova.

Nu har det börjat bli mycket. Vi läser tre kurser parallellt, och det är mycket som ska hinnas med varje vecka. Så man kan säga att det gäller att ligga i... Men som tur är känns allt intressant (för det mesta) så jag blir ändå motiverad till att plugga.

Imorgon på kvällen är det Festu igen. Ska bli superkul och jag är astaggad med tanke på att jag låg hemma och försökte bli frisk hela förra helgen. Så nu har vi lite att ta igen!

Inga kommentarer: