söndag 15 september 2013

Igår var en effektiv dag. Klockan 10 mötte jag upp min projektgrupp i skolan och vi satte igång med att skriva på vår rapport som ska vara inne för en delbedömning om några veckor. Tre timmar senare mötte jag upp Pia i nordstan för att lämna över lite saker som ska upp till Mange, och jag fick även lite ärenden gjorda som jag skulle behövt göra för någon vecka sedan redan. Sen hem snabbt, gjorde klart duggan, räknade ännu lite mer matte sedan snabbt in i duschen och vidare till Jenny för att någon timme efter det möta upp ett gäng från klassen för förfest. Vi styrde mot Festu kring 00 och lämnade stället redan klockan 2, vet inte riktigt vad som hände men ingen av oss kände sig speciellt party..

Idag har jag längtat efter Mange, pluggat, längtat lite mer efter Magnus och pluggat ännu lite till. Jag hann också laga käk så jag har lite matlådor för veckan, och sedan har Jenny varit förbi och hängt här i några timmar. En ljusglimt i denna tråkiga dag.

En bra, men som vanligt, väldigt kort helg.

Inga kommentarer: