fredag 31 oktober 2014

Första tentaperioden, och även den värsta jag varit med om, är över. Men hjärnan verkar gå på högvarv fortfarande när det kommer till matte. Drömde om en alternativ lösning till ett tal på tentan.. Haha. Sorgligt. Den var iallafall svår, som förväntat, och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det gick bra för oss alla. 72% för att få godkänt är en jävligt hög gräns..

Nu ligger jag iallafall hemma i flickrummet igen! Så jäkla skönt att vara hemma. Känslan när jag kom in genom dörren igår kl 23, vrålhungrig, och öppnar kylen och ser att den är full av mat! Heheheh, vilken känsla.

Det obligatoriska efter tenta-vinet igår på Kungstorget!

Och det här var typ 21.30 i skolan i tisdags, still going strong

I lördags tog jag en kort paus i plugget för lunch med Lojsen, sen fortsatt plugg på Handels.

Inga kommentarer: