fredag 24 oktober 2014

Jäklar vad den här läsperioden gått fort. Första riktiga tentan är på måndag, och sista på torsdag, helt sjukt. Känns som att det var igår vi var på pubrunda (vilket är första torsdagen i varje läsperiod).. Mina känslor pendlar iallafall mellan fullständigt kaos och ett obehagligt lugn. Det här med att parallellplugga två ämnen när inget av ämnena känns lätt, är helt sjukt svårt, därav pendlingen. Och med tanke på att vi läser (vad som sägs vara) utbildningens svåraste kurs så känns det inte bättre.. Hade jag haft tid hade jag grinbölat varannan minut. Var känslan av lugn kommer ifrån har jag ingen aning om. 

Bort från livets baksida.. Lite positivt: om en vecka ligger jag hemma i Kiruna och har det mer än bra! Ska bli så otroligt skönt att få komma hem, landa lite och inse att det finns något annat än trippelintegraler och dagar fyllda med plugg.

Fick iallafall plugghänga med Louise i veckan!

Och träna på vår redovisning om Lean Production inne på en handikapptoalett tidigare i veckan pga brist på lediga lokaler...

Inga kommentarer: