torsdag 24 juli 2008

Bruum brum.

Det hanns visst med ett sista inlägg idag innan jag sätter mig i bilen och åker iväg.
Trodde vi skulle fara ganska tidigt, sådär vid tio tiden, men vi skulle tydligen åka efter vi ätit lunch. Samtidigt är ju det skönt, slipper man stanna det första man gör för att äta.
Har burit ner min väska till hallen nu och den väger FLÄSK! Men jag har iallafall lyckats få med mig allt, iallafall som jag tror just nu.
Ska bli tråkigt bara att lämna våra kissemissar här hemma ;( Fast dom ska till Kurra och ha det bra med mormor och morfar.

Kladdkakemuffinsen var himmelska förresten. Dom godaste jag ätit på länge, bakade av lilla mig :)
Nej nu ska jag göra mig klar för avgång, som sagt så vet jag inte när vi hörs nästa gång. I Spanien ska jag då bara fläska, steka, slappa, bada, osvosv, så där blir det nog inget bloggande.

Adios!

// emma h

Inga kommentarer: