måndag 16 september 2013

Fyra timmar med vektorer och gränsvärden hit och dit, och fyra timmar matlab senare satte sig jag, Jenny, Linnéa och Alexandra på bussen mot IKEA. Vi ska ha Phadderkalas med tema "Förlåt men jag kom precis från..." på onsdag så vi åkte främst dit för att köpa ett varsitt svart lakan som vi ska använda. Självklart gick det inte riktigt att hålla sig till handlingslappen, utan även några matlådor och lite andra nödvändiga saker hängde med hem. Min plan är att jag ska börja laga en jäkla massa mat så matlådeförrådet var bäst att fylla på!

Livet rullar på i högt tempo, men jag trivs. Till och med vardagen som brukar känns grå och trist känns nu lite mer färgglad. Oftast iallafall... Och något som gjorde denna vardag ännu bättre är att jag om 18 dagar får träffa Mankan igen!!! Tjohooooo!!!

Inga kommentarer: